حرف خودم

سكوتي به رنگ چشماي تو

حرف خودم

من چك نويسي براي احساسات تو نيستم



نظرات شما عزیزان:

roz meshki
ساعت9:49---22 شهريور 1391


سپیده
ساعت10:41---3 شهريور 1391
------------------------------------------------------------ --------------------

او همــــ آدم استـ

اگـــــــر دوستتــ دارم هـــآیتـ را نشنیـــــده گرفتــــــ

غصه نخــــور

اگــــر رفتـ گریـــــــه نکن

یکــــ روز چشمــــهآی یکــــ نفر عــــآشقش میکند

یکـــــ روز معنی کمـــ محلی را می فهمد

یکــــــ روز شکستـ ن را درک میکند

آن روز می فــــــهمد آه هـآیی که کشیدی

از تـــــه ِ تـــــهِ قلبتـــــ بوده!

می فهــــمد شکـــــستـ ن یک آدم تــــآوان سنگینی دآرد...


مسعود
ساعت22:02---2 شهريور 1391
راستی من با افتخار لینکتون کردم

مسعود
ساعت22:00---2 شهريور 1391
زیباست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, ساعت 11:41 توسط نجمه